SF Anytime lanserar nytt kommunikationskoncept – ”Stanna tiden med SF Anytime”
7 januari 2020 - Senast uppdaterad 7 maj 2020

”Stanna tiden” är SF Anytimes första kommunikationskoncept och kampanjen går live i TV och digitala medier den 6 januari. Förhoppningen är att stärka varumärket SF Anytime och att fler ska välja SF Anytime före andra streamingtjänster.
Konsumenter kan ta del av mer digitalt innehåll än någonsin och det finns en mängd aktörer på marknaden idag, som alla slåss om kunderna. Alltifrån globala prenumerationsjättar som Netflix och HBO, till lokala aktörer och diverse playtjänster försöker differentiera sig i detta streamingkrig och aktörer måste särskilja sig för att bli en vinnare.
"Det finns oerhört mycket innehåll att ta del av men det vi egentligen slåss om är människors tid", menar Jessie Ross Skärvad, Head of Marketing & Sales på SF Anytime. "Vi vill att SF Anytime ska vara det självklara valet och vi ska inte bara erbjuda de senaste filmerna och ett brett bibliotek av film & serier – vi ska erbjuda det på en enkel teknisk plattform. Vi har nu tagit fram ett nytt kommunikationskoncept som förstärker vikten av att se film tillsammans med familj och vänner – en värdefull tid tillsammans."
För mer information, vänligen kontakta:
Jessie Ross Skärvad, Head of Marketing & Sales, SF Anytime, +46 73 926 78 10
Om SF Anytime
SF Anytime grundades 2002 och är den ledande aktören inom Video On Demand i Norden och Baltikum. Tjänsten är tillgänglig via operatörer (B2B - så som Telia, ComHem, GET, Canal Digital m fl) och som egen tjänst direkt till konsument (B2C). SF Anytime erbjuder allt från de senaste storfilmerna från Hollywood till smalare kvalitetsfilm och serier. SF Anytime är en del av SF Studios som i sin tur ägs av Bonnier AB.